گچ برگ باتیس گچ برگ باتیس .

گچ برگ باتیس

فروش انواع کناف با قیمت مناسب

خرید کناف

کناف به پنل های گچی پیش ساخته گفته می شود که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. کناف در واقع یک نام تجاری از این محصولات یعنی پانل گچی است که به دلیل کیفیت بالا و عرضه زیاد این محصول بیشتر با نام کناف شناخته شده است.برای اطلاع از قیمت کناف و یا خرید کناف با ما تماس بگیرید.

نوعی پانل گچی با روکش کاغذی می باشد که برای ایجاد دیوار کاذب ، سقف کاذب و ایجاد دکور روی سقف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرد.کناف در واقع نام یک برند تجاری در پنل های گچی می باشد. این پنل ها در ایران بنام کناف شناخته شده است.نام دیگر پنل های گچی کناف است.نام کناف در اصل نام تجاری سیستم ساخت و ساز خشک ( بدون استفاده از آب ) است.کناف در واقع همان گچ برگ است.

پیچ پانل اس اس بی

بدون استفاده از پیچ، اتصالات قطعات مختلف انواع ماشین ها و قطعات صنعتی و حتی یک صندلی ساده نیز مقدور نیست. یک ابزار ساده مانند قیچی تا یک سیستم کامل پله برقی بدون پیچ راه اندازی نخواهد شد. از کاربردهای مهم و ویژه پیچ سازه نوک تیز SSB LN9 استفاده در صنعت ساختمان و سازه های سبک می باشد. همچنین جهت اتصال سازه های فلزی تا ضخامت 0.7 میلی متر به یکدیگر از پیچ مخصوص نوع LN9 استفاده می شود. از دیگر کاربردهای این پیچ می توان به اتصال سقف کاذب و اتصالات سازه به سازه اشاره کرد.

پیچ سازه نوک تیز SSB LN9 تولید کشور تایوان است؛ کشوری که بزرگترین تولید کننده انواع پیچ و مهره در جهان می باشد؛ به طوری که اکثر کشورهای صنعتی بزرگ مانند آمریکا، ژاپن، آلمان و… پیچ و مهره مورد نیاز خود را از آن وارد می کنند. همچنین مرغوب ترین پیچ های مصرفی در انواع اتصالات کناف و سازه ای نیز از تایوان تأمین می شود.

میخ و چاشنی

برای متصل کردن قطعات به سطوح بتی از میخ و چاشنی استفاده میشود، میخ چاشنی با استفاده از تفنگ میخکوب ، مخصوص میخ و چاشنی کار میکند.
میخ ها برای اینکه بتوانند از داخل تفنگ بیرون بیایند و به داخل سطح بروند نیاز به یک نیروی محرکه دارند که با استفاده از چاشنی تامین میشود. در حقیقت کار چاشنی این است که میخ ها را از داخل تفنگ شلیک نماید.میخ با استفاده از نیروی احتراق حاصل از باروت شلیک میشود. یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید میخ چاشنی بعید از کیفیت محصول، قیمت میخ چاشنی است. یکی از انواع میخ و چاشنی ، میخ چاشنی است.

پیچ سازه به سازه سرمته دار
از پیچ های نوع LN ( نوک تیز ) برای اتصال سازه های فلزی با ضخامت تا ۷/۰ میلیمتر به یکدیگر و از پیچ های نوع LB ( سرمته دار ) برای اتصال سازه های فلزی با ضخامت بیش از ۷/۰ و کمتر از ۲۵/۲ میلمتر به یکدیگر استفاده می شود. ( توضیح این که مجموع ضخامت های لایه های فلزی را باید در نتخاب نوع پیچ در نظر گرفت. )

پیچ های LB-LN به ترتیب در طولهای ۹ و ۵/۹ میلیمتر عرضه می شود.

منبع:

مهام تجارت


برچسب: کناف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۵:۲۹ توسط:farshah موضوع: گچ برگ و کناف نظرات (0)